VE.Direct Bluetooth smart dongle

Model: ABT-A500002102 | Výrobce: Nepřiřazeno
Produktové číslo: /

  • Vaše cena bez DPH: 1 019,00 Kč
  • Vaše cena včetně DPH: 1 233 Kč
  • Dostupnost: X
  • Externí sklad: Skladem - dostupnost 2-4 dny

S VE.Direct to Bluetooth dongle můžete získat aktuální informace o stavu zařízení, dále pak historické hodnoty a dokonce i výrobky Victron Energy konfigurovat.

 



Dongle spolupracuje s VictronConnect App , k dispozici je pro Android a iOS zařízení.

 



Podporované produkty VICTRON



Dongle může být připojen na všechny produkty VICTRON, které mají vestavěný VE.Direct port. Pro úplný seznam viz manuál VictronConnect App .

 



Poznámky k instalaci



- Připojte dongle přímo k produktům. Dongle nelze připojit k Color Control GX.



- Není možné monitorovat produkt používat s pomocí dongle a zároveň používat Color Control GX.



- Není možné prodlužovat kabel VE.Direct.

 



Podporované telefony a tablety



Použitý přístroj musí mít Bluetooth 4.0 (BT LE). Úplný seznam zařízení najdete v příručce VictronConnect .

 



VictronConnect App



Dongle spolupracuje s VictronConnect App. Odkazy na stažení pro iPhone, iPad, stejně jako Android zařízení jsou k dispozici na naší softwarové stránce.

 



Postup spárování



Výchozí kód PIN je 000000



Po připojení můžete změnit PIN kód pomocí tlačítka (i) v pravém horním rohu aplikace.



Pokud dojde ke ztrátě dongle PIN kódu, nastavte ho na 000000 stisknutím a podržením tlačítka.

 



LED stavové kódy



Dongle má dvě LED diody, stavovou LED Bluetooth (modrá), a chybovou LED (červená). Při zapnutí se rozsvítí obě diody.







 



Řešení problémů


Nevidím svůj produkt na obrazovce displeji


- Pouze jeden telefon nebo tablet může být připojen k dongle současně. Ujistěte se, že žádné další zařízení není připojené k dongle, a zkuste to znovu.


- Dongle nepodporuje všechny produkty VICTRON. Zkontrolujte, zda je výrobek Victron uvedeny v části výše.


- Dongle je napájen přes kabel VE.Direct. Ujistěte se, že dongle je připojen k podporovanému zařízení a LED bliká při připojování kabelu nebo je zapnuto napájení.




Nemohu se připojit k dongle


- Ujistěte se, že jste dostatečně blízko k dongle. V otevřeném prostoru, ve vzdálenosti cca do 20 metrů by měl fungovat.


- Problémy s připojením mohou být způsobeny nesprávným spárování Bluetooth. Zkuste znovu spárování párování tak, že nejprve odstraníte párování z telefonu: přejděte do Nastavení telefonu, pak zvolte funkci Bluetooth. Kliknutněte na (i) -iconu vedle "VE.Direct LE" zařízení a zvolte "Zapomeňte na toto zařízení". Poté otevřete aplikaci VictronConnect znovu a z opět zvolte vyhledat  výrobky. Nastavte dongle do režimu párování stiskem tlačítka, vyberte produkt VICTRON obrazovce dané aplikace. Potvrďte párování a nyní by jsteste měli být nyní připojeni k dongle.

 


Aktualizace firmware dongle


Při prvním připojení s novou verzí VictronConnect se může se stát, že firmware dongle je třeba aktualizovat. Mějte na paměti, že tato aktualizace firmwaru dongle může být trochu složitější: všechny kroky je třeba trpělivě a přesně dodržovat.


Aktualizace může potřebovat více kroků: proces se opakovat dokud položka dongle  nezmizí ze seznamu a produkt bude připojen k dongle.




Pokud se v proces aktualizace přeruší jednoduše aplikaci zavřete a znovu otevřete. To by mělo obnovit proces aktualizace do posledního dokončeného kroku.




Android

 


Postupujte podle pokynů v tomto návodu.





iOS


1.    Dongle musí být spárován před zahájením aktualizace.




2. Po prvním kroku aktualizace je dokončen přejděte do  iPhone/iPad bluetooth nastavení a odeberteand  dongle ze seznamu spárovaného příslušenství. Pak se vraťte do VictronConnect app a pokračujte druhým krokem..

Nic ke stažení