Docházkový systém pro MyJABLOTRON
Docházkový systém pro MyJABLOTRON
* Nejedná se o produkt firmy JABLOTRON ALARMS a.s.
Aplikace byla v roce 2015 oceněna 1. místem v soutěži Vychytávka s JABLOTRON 100
Výhody aplikace
- Minimální náklady na hardware
- Intuitivní ovládání bez školení obsluhy
- Možnost síťového provozu
Požadavky na systém
- Alarm JABLOTRON 100 a novější
- Napojení na aplikaci MyJABLOTRON
- PC se systémem Windows 7 a novějším (.NET Framework 4.0)
- Microsoft SQL Server Express 2014 a novější
- E-mailová schránka pro příjem notifikací z aplikace MyJABLOTRON
Ceník licencí aplikace Docházkový systém pro MyJABLOTRON
Počet zaměstnanců | Licence pro 1 PC | Síťová licence NET3 | Síťová licence NET5 | Síťová licence NETX |
---|---|---|---|---|
1 - 10 | 6 000 | 7 200 | 8 400 | 10 500 |
11 - 20 | 7 500 | 9 000 | 10 500 | 13 125 |
21 - 30 | 9 000 | 10 800 | 12 600 | 15 750 |
31 - 40 | 10 500 | 12 600 | 14 700 | 18 375 |
41 - 50 | 12 000 | 14 400 | 16 800 | 21 000 |
Všechny uvedené ceny jsou v Kč bez DPH.
Licence pro 1 PC
Licence umožňuje instalaci software na jeden počítač. Platnost licence není časově omezena. Po dobu jednoho roku od zakoupení licence lze instalovat nové verze programu a využívat uživatelskou podporu (služba Aktualizace a podpora).
Síťové licence
Licence umožňuje provozovat a spouštět aplikaci současně na více stanicích v jedné počítačové síti (jedná společná databáze pro data firmy). Licence je vázána na zařízení.
NET3 - licence pro max. 3 PC v síti.
NET5 - licence pro max. 5 PC v síti.
NETX - licence pro max. počet PC v síti dle počtu zaměstnanců. Např. NETX pro 20 zaměstnanců umožňuje provoz na 20 stanicích.
Aktualizace a podpora
Služba Aktualizace a podpora zahrnuje uživatelskou podporu a možnost instalací nových verzí programu po dobu platnosti služby. Tato služba je volitelná, pokud se držitel licence programu rozhodne nepořizovat službu Aktualizace a podpora, program je dále funkční, ale není možné instalovat nové verze programu a využívat uživatelskou podporu k programu. Uživatelská podpora je v rámci služby poskytována výhradně pomocí vzdáleného připojení aplikací TeamViewer.
Ceník služby Aktualizace a podpora
Počet zaměstnanců | Licence pro 1 PC | Síťová licence NET3 | Síťová licence NET5 | Síťová licence NETX |
---|---|---|---|---|
1 - 10 | 1 500 | 1 800 | 2 100 | 2 625 |
11 - 20 | 1 875 | 2 250 | 2 625 | 3 281 |
21 - 30 | 2 250 | 2 700 | 3 150 | 3 938 |
31 - 40 | 2 625 | 3 150 | 3 675 | 4 594 |
41 - 50 | 3 000 | 3 600 | 4 200 | 5 250 |
Změna licence
Změnu licence je možné provést pouze pokud je platná služba Aktualizace a podpora.
U licence je možné provést zvýšení počtu zaměstnanců, případně převést na síťovou licenci. Doplácí se pouze rozdíl v ceně mezi novou cenou licence a původní cenou licence.
Při změně licence se nemění platnost služby Aktualizace a podpora. Cena služby aktualizace a podpora na další období se určuje dle počtu zaměstnanců a typu licence (1 PC/NET) v den konce platnosti služby Aktualizace a podpora.
Aktualizace ze starší verze
Aktualizace ze starší verze aplikace (po vypršení platnosti služby Aktualizace a podpora) je možná za základní cenu služby Aplikace a podpora + 50% z této ceny.
Často kladené otázky
Umí docházkový systém vkládat automaticky přestávky?
V aplikace lze nastavit u každého zaměstnance individuálně vkládání např. přestávky na oběd. Lze nastavit vkládání v pevně definovaný čas, nebo po odpracování definované doby. Přestávky lze vkládat na základě globálního nastavení programu zcela automoaticky nebo pomocí funkce kontextového menu.
Umí docházkový systém počítat noční směny?
Ano, aplikace automaticky rozpozná zdali se jedná o noční směnu a události po půlnoci označí jako událost noční směny a odpracovaný čas započítá do dne, ve kterém zaměstnanec započal pracovat.
Umí docházkový systém zaokrouhlovat časy příchodů a odchodů?
Ano, aplikace automaticky rozpozná zdali se jedná o noční směnu a události po půlnoci označí jako událost noční směny a odpracovaný čas započítá do předchozího dne.