Záložmní zdroje
Záložmní zdroje

Docházkový systém pro MyJABLOTRON

Docházkový systém pro MyJABLOTRON

* Nejedná se o produkt firmy JABLOTRON ALARMS a.s.

Aplikace byla v roce 2015 oceněna 1. místem v soutěži Vychytávka s JABLOTRON 100


Výhody aplikace

  • Minimální náklady na hardware
  • Intuitivní ovládání bez školení obsluhy
  • Možnost síťového provozu

Požadavky na systém

  • Alarm JABLOTRON 100 a novější
  • Napojení na aplikaci MyJABLOTRON
  • PC se systémem Windows 7 a novějším (.NET Framework 4.0)
  • Microsoft SQL Server Express 2014 a novější
  • E-mailová schránka pro příjem notifikací z aplikace MyJABLOTRON


Ceník licencí aplikace Docházkový systém pro MyJABLOTRON

Počet zaměstnancůLicence pro 1 PCSíťová licence NET3Síťová licence NET5Síťová licence NETX
1 - 106 0007 2008 40010 500
11 - 207 5009 00010 50013 125
21 - 309 00010 80012 60015 750
31 - 4010 50012 60014 70018 375
41 - 5012 00014 40016 80021 000

Všechny uvedené ceny jsou v Kč bez DPH.

Licence pro 1 PC

Licence umožňuje instalaci software na jeden počítač. Platnost licence není časově omezena. Po dobu jednoho roku od zakoupení licence lze instalovat nové verze programu a využívat uživatelskou podporu (služba Aktualizace a podpora).

Síťové licence

Licence umožňuje provozovat a spouštět aplikaci současně na více stanicích v jedné počítačové síti (jedná společná databáze pro data firmy). Licence je vázána na zařízení.

NET3 - licence pro max. 3 PC v síti.

NET5 - licence pro max. 5 PC v síti.

NETX - licence pro max. počet PC v síti dle počtu zaměstnanců. Např. NETX pro 20 zaměstnanců umožňuje provoz na 20 stanicích.


Aktualizace a podpora

Služba Aktualizace a podpora zahrnuje uživatelskou podporu a možnost instalací nových verzí programu po dobu platnosti služby. Tato služba je volitelná, pokud se držitel licence programu rozhodne nepořizovat službu Aktualizace a podpora, program je dále funkční, ale není možné instalovat nové verze programu a využívat uživatelskou podporu k programu. Uživatelská podpora je v rámci služby poskytována výhradně pomocí vzdáleného připojení aplikací TeamViewer.


Ceník služby Aktualizace a podpora

Počet zaměstnancůLicence pro 1 PCSíťová licence NET3Síťová licence NET5Síťová licence NETX
1 - 101 5001 8002 1002 625
11 - 201 8752 2502 6253 281
21 - 302 2502 7003 1503 938
31 - 402 6253 1503 6754 594
41 - 503 0003 6004 2005 250

Změna licence

Změnu licence je možné provést pouze pokud je platná služba Aktualizace a podpora.

U licence je možné provést zvýšení počtu zaměstnanců, případně převést na síťovou licenci. Doplácí se pouze rozdíl v ceně mezi novou cenou licence a původní cenou licence.

Při změně licence se nemění platnost služby Aktualizace a podpora. Cena služby aktualizace a podpora na další období se určuje dle počtu zaměstnanců a typu licence (1 PC/NET) v den konce platnosti služby Aktualizace a podpora.

Aktualizace ze starší verze

Aktualizace ze starší verze aplikace (po vypršení platnosti služby Aktualizace a podpora) je možná za základní cenu služby Aplikace a podpora + 50% z této ceny.


Často kladené otázky

Umí docházkový systém vkládat automaticky přestávky?

V aplikace lze nastavit u každého zaměstnance individuálně vkládání např. přestávky na oběd. Lze nastavit vkládání v pevně definovaný čas, nebo po odpracování definované doby. Přestávky lze vkládat na základě globálního nastavení programu zcela automoaticky nebo pomocí funkce kontextového menu.

Umí docházkový systém počítat noční směny? 

Ano, aplikace automaticky rozpozná zdali se jedná o noční směnu a události po půlnoci označí jako událost noční směny a odpracovaný čas započítá do dne, ve kterém zaměstnanec započal pracovat.

Umí docházkový systém zaokrouhlovat časy příchodů a odchodů?

Ano, aplikace automaticky rozpozná zdali se jedná o noční směnu a události po půlnoci označí jako událost noční směny a odpracovaný čas započítá do předchozího dne.